2010 m. vasario 21 d., sekmadienis

Triton ir Café - Racer kultas



Tritonas buvo 60' - 70' café - racer tipo motociklas, sujungtas iš dviejų - Triumph ir Norton motociklų markių. Pagrindinė idėja buvo paimti paralelinį twin tipo, dviejų cilindrų Triumph Bonneville variklį ir įmontuoti į Norton Featherbed rėmą, kuris tuo metu garsėjo kaip geriausiai valdomas motociklas. Bonnevill'ių varikliai tais laikais buvo populiarūs dėl savo ilgaamžiškumo, puikių charakteristikų ir dėl to, kad buvo lengvai forsuojami, be to jiems buvo galima įsigyti specialiai gaminamų cilindrų galvų, kurios suteikdavo galimybę įmontuoti aštuonis vožtuvus vietoj keturių. Telikdavo originalų kuro baką pakeisti į lengvesnį aliumininį, sumontuoti žemą lenktyninį vairą, sportines padangas, bei nuimti visą kas nereikalinga, taip taupant bendrą motociklo masę. Visą tai puikiai įkūnijo to meto supratimą apie café - racer'į - lenktyninį miesto motociklą, kurio nelegalių lenktynių tikslas buvo kuo greičiau nuvažiuoti nuo vienos miesto kavinės iki kitos ir grįžti atgal. Kavinių muzikos aparatą, Anglijoj vadinamu "Jukebox", rokeriai naudojo kaip chronometrą fiksuoti lenktynių laiką. Viso to esmė - kuo greičiau nuvažiuoti gatvės lenktynininkų suplanuotą maršrutą, pradedant važiuotį įsijungus pasirinktai rokenrolo, neretai Elvio Presley ar Bill Haley dainai iš Jukebox'o, ir grįžti jai dar nepasibaigus.


Cafe - Racer lenktynių pradžią ir pabaigą fiksavęs muzikos aparatas

Komentarų nėra: